Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Wereldse Keuze

Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over ons all-in geschenkenconcept Wereldse Keuze.
Blijft uw vraag onbeantwoord, dan kunt u de vraag naar ons mailen via het vragenformulier.

Ik kan niet inloggen in de online Wereldse Keuze winkel?

Dat u niet kunt inloggen in de online Wereldse Keuze winkel kan verschillende redenen hebben:

  • De door u ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord kloppen niet: Probeer nogmaals in te loggen en controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord extra goed. Let u ook op de hoofdletters en kleine letters.
  • Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet meer geldig: controleer de geldigheid van uw gebruikersnaam en wachtwoord. Is de geldigheid verlopen, dan kunt u helaas niet meer bestellen.
  • Uw PC/laptop accepteert geen cookies. Pas uw Privacy instellingen aan; zet het niveau op hoger of lager. Indien u geen cookies wilt accepteren, kunt u op de betreffende PC/laptop niet bestellen.
  • Uw bedrijf heeft een zeer strikte firewall. Plaats uw bestelling thuis of elders. Helaas kunt u vanaf uw werkplek niet bestellen.
  • Cookie-instellingen bij Internet Explorer: Om te controleren of Internet Explorer-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende gedaan worden:
    • Klik in de browser op het menu-item `Extra`;
    • Klik daar op het menu-onderdeel `Internet opties`;
    • Klik daar op de tab `Privacy`;
    • Kies voor minimaal MEDIUM beveiligingsniveau, anders worden alle cookies geweigerd.
    • Klik op OK.
  • Cookie-instellingen bij Netscape / FIreFox: Om te controleren of de Netscape-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende worden gedaan:
    • Klik in de browser op het menu-item `Bewerken`;
    • Klik daar op het menu-onderdeel `Voorkeuren`;
    • Klik daar op het uitklap-item `Geavanceerd`;
    • Ga daar naar de sectie over Cookies;
    • Selecteer minstens de optie `Accepteer alle cookies` met de extra optie `Waarschuw mij`, maar liever zonder die extra optie.
    • Klik op OK.

Mijn gebruikersnaam en wachtwoord werken niet?

Dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet werken kan verschillende redenen hebben:

  • De door u ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord kloppen niet. Probeer nogmaals in te loggen en controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord extra goed. Let u ook op de hoofdletters en kleine letters.
  • Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet meer geldig. Controleer de geldigheid van uw gebruikersnaam en wachtwoord. Is de geldigheid verlopen, dan kunt u helaas niet meer bestellen. Mocht het probleem zo niet verholpen zijn, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de helpdesk (tel: 072-30 30 570) of per e-mail naar helpdesk@wereldsekeuze.nl

Ik krijg een melding over ‘cookies’ maar snap er niets van?

Om de bestelling goed te kunnen verwerken, werkt Wereldse Keuze met zogenaamde ‘cookies’. Cookies zijn zeer kleine bestandjes die wij op uw PC/laptop plaatsen. Deze bestandjes helpen ons te onthouden welk kado u geselecteerd hebt.
Cookies kunnen uw PC/laptop op geen enkele manier schaden en Wereldse Keuze gebruikt de cookies enkel en alleen om het bestelproces optimaal te laten verlopen. Mocht u meer willen weten over cookies, ga dan in uw browser naar het menu Help/Inhoudsopgave en index en zoek vervolgens op ‘cookies’.

Ik kreeg een foutmelding tijdens het shoppen?

Tijdens het ‘winkelen’ spelen zich op de achtergrond allerlei processen af om alles in goede banen leiden. Het kan soms voorkomen dat deze processen het ‘winkelen’ verstoren en u een foutmelding te zien krijgt. Wij verzoeken u in voorkomend geval de bestelling op een later moment alsnog te plaatsen. Mocht u moeilijkheden blijven ondervinden, dan zou het kunnen dat het ligt aan de instellingen op uw PC/laptop. In dat geval is het wellicht een oplossing om de bestelling op een andere computer te plaatsen.